Diplomerad till Makeup Artist!

JAAAAA äntligen, glädjen är obeskrivlig. Äntligen diplomerad till Makeup Artist, I fredags hade vi kortkurs för en person, det gick bra. Men skulle låta dom prova själv, jag gör ena halvan och den andra personen gör den andra halvan.

Efter kortkursen fick modellerna gå, sen hade vi avslutning.

Här fick jag mitt diplom!!!! :D





Klassen gav lärarna blommor, champagne och en bild på oss från våran fantasi sminkning.



Tog självklart en bild med mina lärare



Isabelle och jag



Jag och Anya

Sen satt vi och myste en sista gång, sen var vi alla tvugna att börja  röra oss hemåt för att fixa oss, för vi skulle samlas hos en av tjejerna i klassen, sitta och äta samt mysa ännu mer, sen vart det utgång.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis!! :)

2011-04-20 @ 13:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0