SVAR PÅ FRÅGOR

Min internet har varit knas tyvärr, så här får ni svar på era frågor.

Hur gammal är du?

Svar: jag är 20 år gammal


Bästa med att blogga?
Vad gör din blogg unik?
Hur ska du spendera din sommar? :)

Svar: Det bästa med att blogga, är så klart att man träffar nya människor, men kan lägga upp det man har sminkat.

Vad som gör min blogg unik är så klart att jag prec har utbildat klart min till Makeup Artist, så nytt och frächt sminkningar kommer att komma upp här, för jag vill att alla ska se hur bra jag är.

Nu till sommaren tror jag att det blir jobb.


Var bor du ? jag bor i malmö och hade görna velat bli sminkad :D

Svar: Jag bor i södertälje, men om du verkligen vill bli sminkad, hör av dig så kan vi fixa det på något sätt.


du är sjukt lik den här tjejen!! Är ni syskon? :S kolla själv:
http://veys.blogg.se
omg.....

Svar: Nej vi är inte systrar.


- jag ska höra av mej när jag vill bli sminkad! vart bor du? :)

Svar: Det är bara att höra av sig, jag bor i Södertälje.


ja kanske någon gång, men var sminkar du?? :) Ha det så bra !! :*

Svar: Jag sminkar hemma eller så kan jag kommer hem till er, det spelar ingen roll.


Har du kille? :)

Svar: Nej, jag har ingen kille.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej!

Fin och inspirerande blogg du har =)

2011-04-27 @ 18:15:20
URL: http://starblind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0