Bröllops sminkning - Lena

Sminkade min syster till hennes bröllop, har inte haft tid att gå igenom alla bilder som vi tog, men till slut gjorde jag det. Eftersom att det var en mycket stressad dag hade jag inte tid att ta fota på alla sminkningar jag gjorde. Så hittade dessa bilder som jag tog på henne innan hon gick ut för att fotas med hennes man. Det är inte närbild på sminket men det får väll duga.

Jag har sagt innan att min syster är väldigt speciel när det handlar om att sminka henne, hon gillar inte och ha skuggor nära ögat, ingen franskmarkering, ingen kajal. Så det gör det svårt för mig att sminka henne. 

Men det blev ljusa färger, för hon ville inte ha så mörka skuggor.







Lägger upp bilder på mig senare

Kommentarer
Postat av: Anonym

Guud vad vacker!! Grattis till henne! :-)

2011-08-12 @ 12:39:38
Postat av: Sofia

hur mycket tar du för brudsminkning? :)

2011-08-12 @ 14:14:59
Postat av: Anonym

Hej, hur mkt kostar det att sminka sig hos dig? Vart någonstans sminkar du?

Tacksam för svar =)

2011-08-12 @ 23:22:55
Postat av: Anonym

älskar klänningen och det vart jätte fint med sminket!! är ni två tvillingar?

2011-08-19 @ 18:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0