Hollywood dolls igen!

Fick ett samtal här om dagen, eller kan man säga här om dagen , det var typ en vecka sen. Det var Paulina Starborn, ledaren från Hollywood dolls, the new hot thing in town. Kommer ni ihåg när jag var och sminkade dom när dom skulle spela in sin första video. Ja hon ringde mig och frågade om jag kunde sminka dom igen, och jo visst kunde jag det. Sååå söta tjejer så det inte är sant.

Ocg så blev det en återträff mellan mig och Ellen, från min makeup kurs, för hon var också med och sminkade dom :D
 
Hann tyvärr inte fota närbild på tjejerna jag sminkade, men här får ni allafall lita bilder från Paulinas blogg







Här har vi tjejerna från Hollywood Dolls!


Bilderna är lånade från Paulina Starborn's blogg

Kommentarer
Postat av: sofia

vart kan man se deras video? :) snyggt sminkat !!

2011-08-18 @ 11:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0