Nu har jag börjat

Nu är kursen igång, det är helt otroligt hur mycket jag har lärt mig. Kan inte beskriva!!! Första dagen fick vi vårat smink de vi kommer att ha under kursens gång, det var inte lite. Vi fick en stor makeup väska som man då ska bära fram och tillbaka men det tyckte jag var jobbigt, så jag la ner all smink i en mindre väska och det var mycket skönare ska ni veta.

Här ser ni lite av skolan



Här sitter vi innan man går in till studion och börjar sminka, läraren berättar och visar vad vi ska göra idag!



Såhär ser våran väska ut, som vi fick all smink i.



Här sitter vi och sminkar.



I princip ser det ut såhär, nu har jag lite läxor och göra. Ha det bäst


Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera asshole. skriv nåt om mej ;D

2011-02-01 @ 15:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0