miss mee??

Oj det var ett tag sen jag bloggade såg jag nyss, men det är sånt som händer tyvärr. Vad har ni haft för er mina underbara läsare som jag ser fortfarande är kvar.

Har haft hur mycket sminkningar som helst men har inte hunnit fota tyvärr, men det kommer väll upp några bilder snart. Min systers bröllop gick hur bra som helst, det var verkligen ett sagolikt bröllop. Jag hann sminka 7 personer den dagen och alla vart hur nöjda som helst. 

Igår var jag på Lauras födelsedag, hann tyvärr inte sminka födelsedags barnet som jag hade lovat henne att göra, för att jag jobbade, ibland dyker det upp annat, finns inte så mycket att göra åt saken.





Igår innan jag drog till Lauras fest :D

Kommentarer
Postat av: Laura

MMMMHMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nästa gång e du körd!

2011-08-05 @ 09:14:41
URL: http://llauras.blogg.se/
Postat av: MYnnie

gud vad fin klänning :D

2011-08-05 @ 09:27:25
URL: http://mynnie.blogg.se/
Postat av: Anonym

gud vad snygg du är! vart kommer dina skor ifrån? :)

2011-10-11 @ 20:21:08
Postat av: Anonym

mums ögongodis ;p

2012-08-26 @ 08:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0