Frågor och svar

Har fått några frågor på kommentars fälten, så tänkte svara på dom här.

Fråga: hej hej,, tänkte bara fråga var klänningen kommer ifrån? :) snyggt sminkat!

Svar: Klänningen är köpt i New York. Tack så mycket :D

Fråga: det är sjukt hur bra man kan sminka! :),, jag har också funderat på att gå make up utbildning :)

Svar: Gör det, om jag ska vara ärlig är det de bästa jag har gjort. Man lär sig så mycket så det inte är sant. Man trodde man kunde sminka, men efter att jag gick utbildningen kunde inte fatta att jág sminkade som jag gjorde innan.

Fråga: vad använder du för produkter? :) fint sminkat!

Svar:
Jag använder sminket jag fick från min utbildning, dom har ett eget märke som heter färg, verkligen ett bra märke, något jag rekomenderar. Tack så mycket :D

Fråga: fint du sminkar! men skulle höra med dig om du fixar naglar också? :)

Svar: Tack så mycket. Nej tyvärr jag fixar inte naglar, men om ni vill, så kan ni gå till hon jag gör mina naglar hos, verkligen skit snygga har gjort dom i 3 år nu snart och jag är hur nöjd som helst. Hon tar för nya naglar 400:-och påfyllning 300:-. Skriv till mig på min mejl så kan ni få hennes nummer :)

Fråga: hur mycket tar du för såna lockar? :)

Svar: 150:-

Fråga: vart kommer dina skor ifrån?

Svar: Mina skor kommer från Topshop :D

Fråga: Varför bloggar du inte så ofta? :)

Svar: Jag bloggar inte varje dag för jag vill inte att min blogg ska spåra ut, jag vill inte att den ska vara tråkig, för det blir så, har man inget att skriva då blir det bara ett tråkigt inlägg man lägger upp bara för att. Men jag ska verkligen försöka lägga in ett inlägg varje dag. Men det kan blir svårt för jag jobbar så mycket, är ute med mina vänner ofta plus har alltid något att göra. Men för er mina kära läsare ska försöka blogga så mycket jag kan.


Kommentarer
Postat av: M

vart jobbar du? :)

2011-06-19 @ 11:01:57
Postat av: Sofia

jag tycker det är roligt att man slänger in några tråkiga inlägg ändå för då lockas man mer att läsa din blogg för då vet man att det alltid finns något nytt inlägg :) snyggt duu sminkar !! :)

2011-06-19 @ 12:53:02
Postat av: L

Fint du sminkar!:)

2011-06-21 @ 10:39:56
Postat av: Daniella

blogga blogga :) vill läsa mer om dina vardagar :)

2011-06-22 @ 16:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0