Slutfotografering

Slutfotograferingen var igår, det var hur kul som helst 2 modeller och 1 hårstylist behövde jag, mina systrar Ornina och Lena ställde upp som modeller och jag var min egen hårstylist.

Det var en skönhets sminkning och en valfri sminkning, Lena var skönhets sminkningen och Ornina var min valfri sminkning jag gjorde trend då :D


Ornina = Trend

 
 

Lena = Skönhet

 



Och så fick vi Makeup Artister också fotograferas

 





Här är snygga Louii och jag



Lägger upp bilder från dags lektion snart :D ni kommer inte att tro era ögon :D

Kommentarer
Postat av: lovisa

vad duktig du är:) har du tips på bra lösögonfransar?

2011-04-21 @ 17:26:01
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0