It''s al about the makeup

Smink är väldigt viktigt för en kvinna, det vet jag och det vet ni också. Det är väldigt viktigt för en kvinna att välja rätt smink, att veta hur man lägger en skugga, utan att få en hårt kant, så det inte blir ojämna kanter. Att välja rätt bas, till den färgen man har. Att veta vart man ska placera rougen. Att veta vilket puder eller mineralpuder man ska använda.

Det är väldigt vilktigt för en kvinna att veta sånt tycker inte ni det?

Så tack gode gud för Makeup Store dom har ju en kort kurs, om jag inte misstar mig tror jag den kursen kostar under 500 kr. Men titta gärna in i din närmaste Make up Store och fråga dom, tro mig ni lär ej bli missnöjda.


Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E n y r é n

GISSA KÄNDISEN - kolla om du är en av vinnarna, annars finns en ny kändis uppe som du kan gissa på! Lycka till!



Förlåt för otroligt sent svar på det här men jag glömde totalt bort tävlingen.

2011-05-04 @ 20:44:25
URL: http://nathalienyren.blogg.se/
Postat av: M

upptatera oftare! :)

2011-05-05 @ 16:16:48
Postat av: M

uppdatera*

2011-05-05 @ 16:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0