Summer fealing

Sommaren är på väg ser det ut som och på sommaren bär man inte lika mycket smink, man ska låter ansiktet vädras och det tycket jag är bra. Ansiktet måste vädras, så mycket smink man lägger varje dag, man låter inte huden andas. Så nu när sommaren är här ska jag iallafall försöka använda mindre smink, och sola så mycket jag kan för att få en sin färg till min systers bröllop :D

Som förresten jag ska sminka. Min syster gifter som om ungefär en och en halv månad och jag ska sminka henne, verkligen gulligt av henne att låta mig sminka henne :D


Kommentarer
Postat av: :)

har du utbildat dig klart till make up artist?

2011-05-24 @ 22:00:03
Postat av: :)

har du utbildat dig klart till make up artist :)

2011-05-24 @ 22:02:34
Postat av: Diana Butros

SV: :)



Ja, jag är färdig utbildad!

2011-05-28 @ 13:11:22
URL: http://dianabutros.blogg.se/
Postat av: K

Kan du inte blogga mer? vill se hur du sminkar.

Ha gärna en fråge stund.

Kram

2011-05-28 @ 15:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0